FANDOM

Arcania: Gothic 4 - szósty produkt z serii gier komputerowych marki Gothic (początkowo nazwany Gothic 4: Genesis, a następnie Gothic 4: Arcania, potem Arcania: a Gothic Tale, który ostatecznie ewoluował do aktualnego tytułu), nie tworzy go już nam dobrze znany Piranha Bytes tylko Spellbound, którego większość osób zna przez grę Robin Hood Legenda Sherwood. Jest to drugi, obok Gothic III: Zmierzch Bogów, Gothic tworzony nie przez dotychczasową firmę Piranha Bytes, ale przezSpellbound Entertainment. Światowa premiera odbyła się 12 października 2010 roku, a w Polsce nastąpiła 15 października 2010. Twórcy obiecywali bardzo wiele możliwości, jednak nawet połowa z ich obietnic nie została spełniona.

Spis treściEdytuj

[ukryj]#Fabuła gry

  1. Dubbing
  2. Główni bohaterowie
    1. Starzy znajomi
  3. Galeria
  4. Linki zewnętrzne

Fabuła gryEdytujEdytuj

Arcania: Gothic 4 jest sequelem, czyli grą rozpoczynającą się po wydarzeniach z trzeciej części gry. Czasu od tamtych wydarzeń minęło sporo, bo aż 10 lat. Postać, którą będziemy kierować do zwycięstwa i ukończenia gry ponownie nie ma imienia, jednak nie jest to ten sam "Bezimienny", z którym mieliśmy do czynienia w poprzednich trzech częściach. Nasz bohater jest pasterzem. Jego umiejętności bojowe i magiczne będą równe zeru. Akcja będzie się rozgrywać na odległych, południowych wyspach.

Gra rozpoczyna się w koszmarach Bezimiennego, w których kierujemy Rhobarem III.

DubbingEdytujEdytuj

W najnowszej odsłonie gry nie brakuje znanych nam głosów Adama Baumana, Jacka Mikołajczaka, Tomasza Marzeckiego czy Mirosława Zbrojewicza. Głos nowego Bezimiennego podkłada Jacek Kopczyński.

Główni bohaterowieEdytujEdytuj

Starzy znajomiEdytuj

W czwartej części gry oprócz wyżej wymienionych spotykamy także innych bohaterów z poprzednich części jak na przykład SnafNingal i Merdarion. Dużym zaskoczeniem było pojawienie się Lorda Hagena.

GaleriaEdytujEdytuj

[http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Plik:Normal_tarcze2.jpeg ]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki