FANDOM

Risen 2: Mroczne Wody - druga część gry autorstwa Piranha Bytes spod nazwy Risen. Rozgrywa się dziesięć lat po wydarzeniach z części pierwszej i dzieje się na kilku wyspach znajdujących się niedaleko Farangi.

ZapowiedźEdytujEdytuj

Gra została oficjalnie zapowiedziana 18 sierpnia 2010 roku przezDeep Silver podczas konferencji prasowej na targach gamescom w Kolonii. Oficjalna strona internetowa została otwarta 19 lutego 2011 roku. Na platformie Microsoft Windows ukazała się 27 kwietnia 2012 roku w Ameryce Północnej i w Europie, natomiast 31 lipca 2012 roku na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3 w Ameryce Północnej oraz 3 sierpnia 2012 roku w Europie. 22 czerwca 2012 roku w usłudze Steam ukazała się wersja demonstracyjna gry. Piranha Bytes stworzyła wersję na komputery osobiste, a za porty na Xboksa 360 i (po raz pierwszy) Playstation 3, podobnie w przypadku Risena, odpowiada francuska firma Wizarbox[9]. Gra kontynuuje historię bohatera pierwszej części, osadzona została w pirackich klimatach. Polskim wydawcą gry jest firma Cenega, która wydała ją w pełnej polskiej wersji językowej na wszystkie platformy.

OpisEdytujEdytuj

Historia w tej odsłonie cyklu rozpoczyna się dziesięć lat po wydarzeniach z pierwszej częściBezimiennegoprzez ten czas los nie oszczędzał i bohater coraz chętniej zagląda do butelki. Pewnego dnia odnajduje go znana z pierwowzoru Patty, czyli córka legendarnego pirata Stalowobrodego. Trafiła ona na trop artefaktu, który może posłużyć jako broń przeciwkotytanom, i potrzebuje pomocy w jego odszukaniu. Nadarza się ku temu dobra okazja, gdyż wkrótce potem Bezimienny dostaje od Inkwizycji zadanie zinfiltrowania pirackiej frakcji na wyspie Tacarigua. Lokalna kolonia zajmuje się uprawą trzciny cukrowej – dostawy stamtąd były w ostatnich miesiącach wyraźnie mniejsze niż poprzednio. Po dopłynięciu na miejsce okazuje się, że tutejsze wpływy zostały podzielone pomiędzy wierną Inkwizycji osadę oraz wioskę piracką znajdującą się po drugiej stronie wyspy.  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki