FANDOM

The Elder Scrolls: Arena - ukazała się w roku 1994 i była pierwszą odsłoną serii The Elder Scrolls, oraz dwunastą grą wyprodukowaną przez firmę Bethesda Softworks. Była jedną z pierwszych gier RPG tego typu i bez wątpienia wyróżniała się swoją wielkością. W roku 2004, z okazji swojej dziesiątej rocznicy, gra została udostępniona do pobrania za darmo. Do poprawnego działania wymaga jednak użycia emulatora systemu MS-DOS (np. programu DOSBox).

Spis treściEdytuj

[ukryj]#Świat gry

  1. Wymagania sprzętowe
  2. Galeria
  3. Nawigacja

Świat gryEdytujEdytuj

Miejsce akcji tej, oraz wszystkich kolejnych odsłon serii - kontynent Tamriel - jest rozległym miejscem oferującym wszystko, czego każdy rządny przygody awanturnik może oczekiwać - łącznie z potworami, podziemiami i systemem pozwalającym na łączenie istniejących zaklęć i tworzenie w ten sposób nowych.

Cechą charakterystyczną gry jest to, że nie wybacza ona błędów. O śmierć łatwo nawet w początkowych podziemiach, a przebywanie zbyt długo w jednym miejscu skutkuje w pojawieniem się silniejszych przeciwników - choć efekt ten w pewnym stopniu niwelowany jest przez rozwój postaci.

Mimo iż nie tak popularna jak jej następcy, Arena zgromadziła wokół siebie rzeszę fanów wystarczającą, by pozwolić na produkcję sequela - The Elder Scrolls II: Daggerfall.

Wymagania sprzętoweEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki