FANDOM

The Elder Scrolls III: Bloodmoon (pol. Przepowiednia,Krwawy księżyc) jest drugim dodatkiem do gry The Elder Scrolls III: Morrowind. Gra oferuje nam zwiedzenie nowego obszaru - wyspy Solstheim, znajdującej się na północny-zachód odVvardenfell.

Spis treściEdytuj

[ukryj]#Opis rozszerzenia

  1. Fabuła
  2. Wymagania sprzętowe
    1. Minimalne wymagania systemowe
  3. Przypisy
  4. Nawigacja

Opis rozszerzeniaEdytujEdytuj

Dodatek Bloodmoon zabierze cię do skutej lodem wyspy Solstheim, gdzie Imperium tworzy nową kolonię górniczą — przedsięwzięcie zagrożone proroctwem dotyczącym Bloodmoon i plotkami o krążących w okolicy wilkołakach. Twoja podróż statkiem z Vvardenfell przeniesie cię do zupełnie nowego świata, gdzie pustkowia i deszczowe wybrzeża Morrowind zostaną zamienione na lasy i wzgórza pokryte śniegiem i lodem. W dziczy Solstheimu odkryjesz śnieg, zamiecie i nowe potwory, takie jak lodowe trolle, śnieżne stwory i wilki.[1]

FabułaEdytujEdytuj

Dodatek zabiera nas na skutą lodem wyspę Solstheim. Możemy się na nią dostać z pomocą przewoźnika w Khuul. Na wyspieCesarstwo Tamriel tworzy kolonię górniczą. Przedsięwzięcie zagrożone jest plotkami o krążących w okolicach Wilkołakach. Okazuje się, że za wszystko odpowiedzialny jest Daedryczny książę - Hircyn. Naszym zadaniem będzie rozwikłanie powodu powrotu Hircyna, o którym mówiły przepowiednie.

Wymagania sprzętoweEdytujEdytuj

Minimalne wymagania systemoweEdytuj

Opis minimalnych wymagań sprzętowych i programowych gry:

System Procesor RAM Karta graficzna Ilość pamięci
Windows 98/Me/2000/XP 500 MHz 256 MB 32 bit 32 MB 1,5 GB

Gra obsługuje następujące karty graficzne:

  • NVIDIA TNT2
  • NVIDIA GeForce
  • ATI Rage 128
  • ATI Radeon
  • Matrox G550
  • Matrox G450
  • Matrox G400

Więcej z Fandomu

Losowa wiki