FANDOM

Spis treściEdytuj

[ukryj]#Świat gry

  1. Fabuła
  2. Wymagania sprzętowe
  3. Ciekawostki
  4. Galeria
  5. Przypisy
  6. Nawigacja

Świat gryEdytujEdytuj

Początkowo świat gry miał obejmować całą prowincjęMorrowind, jednak porzucono ten pomysł, na rzecz wyspyVvardenfell.[1] Akcja całej gry dzieje się na wyspie Vvardenfell, w prowincji Morrowind. Głównym bohaterem gry jest cesarski więzień, uwolniony i wypuszczony przez rozkaz cesarza Uriela Septima VII. Podczas podróży nasz więzień może spotkać wiele różnych, niespotykanych stworzeń. Akcja gry rozgrywa się w czasie, gdy na wyspie Vvardenfell szaleją Popielne burze, a głównym zagrożeniem dla jej mieszkańców jest tak zwany Szósty Ród.

FabułaEdytujEdytuj

Fabuła opowiada nam o historii więźnia, który przypływa cesarskim statkiem na wyspę Vvardenfell. W trakcie głównego wątku dowiadujemy się iż nasz bohater jest wcieleniem Nervara- przywódcy Rodu Indoril, który zginął w Bitwie o Czerwoną Górę. W późniejszym czasie dowiadujemy się także, że zostaliśmy wypuszczeni z więzienia, po to, aby unieszkodliwić demonaDagoth Ura i przy okazji źródło jego mocy, z którego korzystają także półbogowie Morrowind, zwani Trójcą.

Wymagania sprzętoweEdytujEdytuj

Minimalne wymagania systemowe:

  • Windows 98/Me/2000/XP
  • procesor Pentium III 500 MHz lub odpowiednik AMD (zalecany 800 MHz)
  • 256 MB RAM
  • karta graficzna 3D, 32 bit 32 MB zgodna z DirectX 8.1
  • karta dźwiękowa zgodna z DirectX 8.1
  • 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • napęd DVD-ROM

Gra obsługuje następujące karty graficzne:

  • NVIDIA TNT2
  • NVIDIA GeForce
  • ATI Rage 128
  • ATI Radeon
  • Matrox G550
  • Matrox G450
  • Matrox G400

CiekawostkiEdytujEdytuj

  • W mieście Caldera można natchnąć się na Creepera (młokos-kupiec), który płaci nam zawsze pełną wartość przedmiotu i posiada przy sobie 5000 szt. złota.
  • Na wschód od Vivek można znaleźć kraba-kupca, który także płaci nam zawsze pełną wartość przedmiotu i posiada przy sobie 10000 szt. złota.
  • Na wschód od wioski Dagon Fel znajduję się Khajiit imieniem M'Aiq Łgarz, który w humorystyczny sposób opowie nam rzeczach, które nie zostały umieszczone w grze.
  • W porcie Seyda Neen, przy latarni morskiej w na pozór pustych pniach drzew można znaleźć cenne przedmioty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki