FANDOM

The Elder Scrolls IV: Shivering Isles (pl. Drżące Wyspy) - pierwszy dodatek do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion, który rozwija znacząco świat gry. Został oficjalnie wydany w Polsce 11 maja 2007 roku.

Spis treściEdytuj

[ukryj]#Fabuła

  1. Świat gry
  2. Klimat
  3. Wymagania sprzętowe
  4. Ciekawostki
  5. Nawigacja

FabułaEdytujEdytuj

Fabuła gry dotyczy uratowania drżących wysp przed Jyggalagiem.

Świat gryEdytujEdytuj

Akcja gry rozgrywa się w domenie daedrycznego księciaSheogoratha. Świat jest podzielony na dwa obszary północnąManię i południową Demencję. Mania odznacza się bardziej kolorowymi i żywymi kolorami, natomiast Demencja jest bardziej ciemniejszą i ponurą krainą. W obu krainach możemy spotkać wiele niezwykłych stworzeń, niektóre z nich występują jedynie w tym miejscu.

KlimatEdytujEdytuj

Klimat gry jest stosunkowo podobny do tego występującego wThe Elder Scrolls III: Morrowind. Świat gry jest podzielony na dwie części, które są całkowicie swoimi przeciwnościami. Jedna z części - Demencja jest ponurą krainą zamieszkiwaną przez depresyjnych mieszkańców, zupełnie przeciwnych do tych zamieszkujących Manię. Także stworzenia w Demencji są pomimo tego samego gatunku odmienne kolorystycznie. Mania jest krainą o jaskrawych kolorach zamieszkiwaną głównie przez wesołych, oraz szalonych ludzi.

Wymagania sprzętoweEdytujEdytuj

Opis minimalnych wymagań sprzętowych i programowych gry:

System Procesor RAM Karta graficzna Ilość pamięci
Windows XP, Windows 2000 2 GHz 512 MB 128 MB 4,6 GB

Opis zalecanych wymagań sprzętowych i programowych gry:

Windows XP 3 GHz 1 GB 256 MB 5 GB

Obsługiwane karty graficzne:

  • ATI X800 lub lepsza
  • GeForce 6800 lub lepsza

CiekawostkiEdytujEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki